عملیاتی شدن طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب تامین اجتماعی استان قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب تامین اجتماعی استان قم با هدف سرعت بخشی در ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع عملیاتی شد.

کد مطلب: ۶۸۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، علی اصغر دادخواه در بازدید از شعبه چهار تامین اجتماعی قم با اعلام این مطلب گفت: این طرح در گام اول در شعبه یک و چهار قم اجرائی شده و در گام دوم در سطح تمامی شعب استان اجرائی خواهد شد.
وی افزود: با اجرای کامل این طرح تسریع ارائه خدمات ، استفاده متوازن از توان نیروی انسانی ، سازماندهی بهتر منابع انسانی شاغل در واحدهای اجرایی، افزایش توان پاسخگویی به مراجعان، بهره گیری از بستر الکترونیکی ایجاد شده در سیستم ها، کاهش بخشی گرایی و حرکت به سمت جامع نگری در امور در شعب تابعه اداره کل استان در سه مرحله شکل اجرایی به خود خواهد گرفت.
وی با بیان این که در فاز اول این طرح هر فرد در واحد تخصصی خود توانایی انجام تمامی امور تخصصی آن واحد را خواهد داشت ، اظهار کرد : در فاز دوم نیز هر فرد در واحدهایی که موضوعات کاری مشابهی دارند به ارائه خدمت خواهد پرداخت.
مدیر کل تامین اجتماعی قم ادامه داد: در فاز سوم هر فرد توانایی انجام همه فعالیتها را در بین تمامی واحدها خواهد داشت و قابلیتهای هر کارمند در سطح ملی خواهد بود و هر فرد به سادگی می تواند جایگزین دیگری می شود و مهارت کاربرد رایانه جایگزین مهارت محاسباتی خواهد شد.
وی گفت:در حال حاضر فاز اول و دوم اجرای طرح در شعبه چهار و فاز نخست آن در شعبه یک تامین اجتماعی قم اجرا شده است.
دادخواه تصریح کرد: تحقق چرخش و توسعه شغلی با حذف بخشی گرایی، سرعت در ارائه خدمات، رشد و پرورش نیروهایی با قابلیت انجام امور و قدرت تحلیل و حل بهتر مسائل سازمان و ایجاد فرصت جهت توزیع مناسب تر نیروی انسانی به منظور ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران با اجرای این طرح عملیاتی می شود.
752 هزار و 123 نفر از جمعیت استان قم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که حدود 58 درصد جمعیت استان قم را شامل می شوند.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار