مدیرکل آموزش از راه دور خبر داد

برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش‌آموزان زلزله‌زده

مدیرکل آموزش از راه دور از برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده در استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۷۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، گودرز شاهمرادی امروز سه شنبه 7 آذرماه 96 در نشست خبری مدیران سازمان مراکز و مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با اشاره به آغاز استفاده از کلاس‌های آنلاین در سیستم آموزش از راه دور در داخل کشور اظهار داشت: در راستای ماموریت‌های سازمان که یکی از آن ها استفاده از ظرفیت آموزش از راه دور است، امسال رویکرد آموزش الکترونیک را مورد توجه قرار دادیم.

وی توضیح داد: کلاس‌های آنلاین در سال های گذشته در مدارس ایرانی خارج از کشور برگزار می‌شد که امسال با صدور مجوز شورای عالی آموزش‌وپرورش این توان با حداکثر ظرفیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: این امر ظرفیت‌های جدیدی برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل ایجاد می‌کند که در نهایت اهداف ما را در رسیدن به عدالت آموزشی تحقق می‌یابد.

وی در تشریح جزئیات اجرای طرح کلاس‌های آنلاین گفت: از آغاز سال تحصیلی جاری اجرای این طرح به صورت پایلوت در 6 مدرسه استان البرز آغاز شد. در حادثه زلزله اخیر در غرب کشور، با اولویت مقطع پیش‌دانشگاهی و سپس متوسطه دوم در 4 مدرسه زلزله‌زده شهرستان سر پل‌ذهاب کلاس‌های آنلاین برگزار شد.

شاهمرادی افزود: برای برگزاری کلاس‌های انلاین در سایر مناطق زلزله‌زده هم اعلام آمادگی کردیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های فنی برای گسترش آموزش‌های آنلاین گفت: رایزنی‌هایی با وزارت ارتباطات در این خصوص انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار