برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در ناحیه یک بهارستان

در هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز ناحیه یک بهارستان با حضو مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان،مسئول اسبق معاونت ارزیابی وزارت دفاع و ازبنیان گذاران تشکیل سپاه پاسداران ، خانواده شهدا، مسئولین شهرستان ، دانش آموزان، فرهنگیان در کانون شهید مطهری آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۸۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان دراین همایش ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان بیان کرد: یادواره تجلیل از شهدای فرهنگی و دانش آموز مراسمی است که یادی از شهدایی می شود که چراغ هدایت امام حسین (ع) را دیدند و سوار کشتی عشق حسین شدند و به لقاء الله پیوستند .

وی عنوان کرد: این افتخاری برای ایران اسلامی است که دانش آموزان آن دوره علم را با ادب و عمل آموختند و خود را فدای انقلاب کردند .

در ادامه مراسم سردارفروتن مسئول اسبق معاونت ارزیابی وزارت دفاع وازبنیان گذاران تشکیل سپاه پاسداران گفت : برای دستیابی به پیشرفت و سعادت دست به دامان شهدا شویم زیرا شهدا ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند.

فروتن با بیان اینکه شهید فهمیده در 13 سالگی اسطوره شد، تصریح کرد: اگر علم با عمل آمیخته شود انسان به سرمنزل حقیقی می رسد لذا برای زندگی و عمر خود سرمایه گذاری کنید.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی اگر به نوجوان وجوان ما تیر اصابت می کرد شهید یا جانباز می شد که هر دو مایه افتخار بود ولی در جنگ تهاجم فرهنگی که امروز دشمنان بر ما تحمیل کرده اند اگر نوجوان و جوان ما گرفتار تیر دشمن شود این نوجوان و جوان نه تنها مایه افتخار نیست بلکه مایه ننگ می باشد ،پس اگر در این جنگ که بر ما تحمیل شده خودمان را مجهز به مسائل اخلاقی نکنیم شکست خواهیم خورد.

شایان ذکر است ،در این مراسم به رسم یادبود از رشادت های سردار فروتن بااهدا لوح وازبسیجیان نمونه کانون بسیج فرهنگیان تقدیر به عمل آمد.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار