مدیر آموزش وپرورش شهرستان فردوس :

شوفاز کشی ۱۰ مدرسه روستایی و عشایری فردوس و خداحافظی با بخاری های نفتی

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فردوس از شوفاز کشی ۱۰ مدرسه روستایی و عشایری فردوس و خداحافظی با بخاری های نفتی خبرداد.

کد مطلب: ۶۸۷۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، حسین اسماعیلی فرماندار فردوس درجلسه شورای آموزش پرورش ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام درنبرد باداعش عنوان کرد: داعش هدفش ایران بود اما با تدبیرسردمداران نظام جمهوری اسلامی ایران ورهبری حکیمانه امام خامنه ای داعش نتوانست به هدف خود برسد.

وی با اشاره به برگزاری هزاره ناصر خسرو در ۲۳و۲۴اسفند ماه نیز گفت: در این همایش بزرگ هدف اصلی معرفی شهرستان فردوس است تا با معرفی فردوس زمینه برای رشد اقتصادی و معرفی مجموعه های کردشگری فراهم شود.

مهدی خداخواه رئیس آموزش پرورش فردوس نیز در این جلسه گفت: باتوجه به کمبودی که در برخی از رشته ها داشته ایم نیروی انسانی آموزش وپرورش را سازماندهی کردیم که رتبه دوم را هم در استان کسب کردیم.

وی در ادامه گفت: کاهش ساعت حق التدریس از ۴۰۰ساعت به ۵۰ساعت نیز از دیگر فعالیت ها ‌در دوماه اخیر بوده است.

مدیرآموزش وپرورش فردوس همچنین با اشاره همزمان شدن سال تحصیلی با محرم نیز گفت: باتوجه به ایام محرم در مدارس هر روز زیارت عاشورا و روضه خوانی برگزار می شده است که برگزاری سوگواره احلی من العسل با حضور بیش از ۱۲۰۰دانش آموز از جمله برنامه های محوری بوده است.

وی همچنین برگزاری همایش نانو با حضور ۸۰۰ دانش آموز در مقاطع نهم و دهم و برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی برای آموزش معلمان را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد.

خداخواه در خصوص فعالیت های عمرانی نیزگفت: شوفاژ کشی ۱۰ مدرسه روستایی ٬ کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه توسط بانک ملی و کلنگ زنی مدرسه ای در باغستان که در مرحله فنداسیون است را از جمله کارهای عمرانی عنوان کرد.

همچنین در این جلسه طرح جامع ومشکلات اردوگاه شهید مطهری٬ و تغییرکاربری مدارس حاشیه خیابان بررسی و سینما قدس فردوس تعیین تکلیف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار