مدیر آموزش و پرورش فنوج خبر داد؛

کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه خیری روستای آهوگان/حذف مدارس کپری با همت خیرین

مدیر آموزش و پرورش فنوج گفت: با ساخت مدرسه دو کلاسه خیری روستای آهوگان۳۳نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندار جهت تحصیل برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۶۸۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، آیین کلنگ زنی مدرسه دوکلاسه خیری روستای کوهستانی آهوگان، با حضور عبدالصمد رئیسی بخشدار کتیج، خیر مدرسه ساز، معتمدین روستا و دانش آموزان برگزار شد.

عبدالحمید اربابی مدیر آموزش و پرورش فنوج با اشاره به مشخصات این پروژه، افزود: این مدرسه دو کلاسه خیری با اعتباری بالغ بر۵۵ میلیون تومان در زمین اهدایی از طرف اهالی روستا به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و فضای آموزشی مفید به متراژ ۷۵ متر مربع ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با ساخت این مدرسه ۳۳ دانش آموز این روستا از فضای آموزشی استاندار جهت تحصیل برخوردار خواهند شد.

اربابی خاطر نشان کرد: قبل از این به دلیل عدم وجود راه دسترسی با گذشت ۱۵سال از تاسیس مدرسه مذکور دانش آموزان آن در کپر تحصیل کرده اند، اکنون بواسطه مسیری که خود مردم روستا باز گشایی کرده اند که فقط امکان تردد تراکتور جهت حمل مصالح وجود دارد مدرسه آنها باهمت خیرین ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش فنوج خیرین را از سرمایه های واقعی جامعه دانست و افزود: انسانهای خیری که دارایی خود را برای توسعه آموزش و آگاهی بخشی در دورترین مناطق صرف می کنند، سرمایه های واقعی جامعه بشری هستند که نام و نشان آنها قرن ها به نیکویی خواهد ماند.

لازم به ذکر است : میان دانش آموزان از طرف خیرین لوازم و التحریر، پوشاک و کفش توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار