استاندار همدان:

بزرگداشت "حضرت آیت الله آقا نجفی" امسال در همدان برگزار می شود

استاندار همدان گفت: بزرگداشت "حضرت آیت الله آقا نجفی" امسال در همدان برگزار می شود؛ مقام معظم رهبری تاکید کردند که آبرومند برگزار شود.

کد مطلب: ۶۸۷۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره انیمیشن گفت: از برگزاری جشنواره در همدان استقبال می کنیم و بهترین خدمات و پذیرایی را برای میهمانان فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: جشنواره بین المللی تئاتر و بزرگداشت باباطاهر و بوعلی سینا نیز در همدان اجرا خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به تاثیرات مثبت جشنواره انیمیشین اظهار کرد: طالب جشنواره انیمیشن هستیم و از آن استقبال می کنیم و امیدوارم در همدان برگزار شود زیرا انیمیشن بدون نام همدان جشنواره نخواهد شد. همدان جایگاه انیمیشن است و سعی داریم جشنواره در همدان اجرا شود.

وی اظهار کرد: جشنواره ها از سرمایه های استان است جشنواره انیمیشن باید گردشگری و امکانات استان را ببیند. پیشنهاد ما برای زمان برگزاری جشنواره اردیبهشت ماه سال ۹۷ است.

جشنواره برای استان تاثیرات بسیاری دارد و به همین دلیل از میزبانی جشنواره استقبال می کنیم یا باید در استان کاری برای میزبانی برنامه ای انجام ندهیم یا باید هر چه آبرومندتر برگزار شود. از میزبانی بازار فیلم هم در کنار جشنواره انیمیشن در همدان استقبال می کنیم.

/ریحانه بهزادی کیا/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار