توضیح نوبخت درباره مرامنامه حزب اعتدال و توسعه

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: «حزب اعتدال و توسعه همواره مروج فعالیت سیاسی و تقویت تحزب در چارچوب موازین قانونی بوده و شادابی و تنوع دیدگاه ها را در خدمت تقویت بیش از پیش مردم سالاری دینی و اعتلای نظام و کشور می داند.»

کد مطلب: ۶۸۷۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دوازدهمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور دبیرکل، معاونان، دبیران تشکیلات استانی و روسای کانون ها و سازمان های حزب، با محوریت تقویت آموزش های تشکیلاتی و سیاسی برگزار شد.

محمدباقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه، با اشاره به برخی فرازهای تاریخی این حزب اظهار کرد: «رویش های روزافزون حزب اعتدال و توسعه طی حدود دو دهه حیات آن، نشان دهنده کارآمدی گفتمان اعتدال و اقبال جامعه نسبت به این گفتمان است. این حزب الگویی مناسبی در راستای فعالیت های قانونمند حزبی در کشور است. تجربیات گذشته نشان داد که افراط و تفریط هرگز نمی تواند در خدمت توسعه کشور، رفاه مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.»

وی در تبیین مرامنامه این حزب گفت: «مرور مفاد مرامنامه حزب اعتدال و توسعه که همزمان با تاسیس حزب تدوین شد، خط فکری موسسان این تشکل سیاسی را به خوبی روشن می کند. کارنامه حزب در دو دهه اخیر نیز نشان می دهد که حرکت این حزب همواره در مسیر مرامنامه‌اش بوده است.»

وی در ادامه به بخش هایی از مرامنامه اشاره کرد و گفت: «بسط و توسعه آزادی های مشروع اجتماعی، دفاع از حقوق شهروندی، تعامل سازنده با جهان و حمایت از حضور جدی زنان و جوانان در عرصه مسئولیت های اجتماعی، سیاسی و شهروندی بر مبنای اصل شایسته سالاری از جمله خواست های کلیدی در مرامنامه حزب اعتدال و توسعه بوده است.»

نوبخت، توسعه ملی و درون زایی در اقتصاد که جزو دیگر بندهای مرامنامه حزب اعتدال و توسعه است را از جمله پیش‌نیازها در مسیر حمایت از تولید و اشتغال داخلی ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار