در جلسه شورای آموزش و پرورش

استاندار ایلام بر افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس تاکیدکرد

استاندار ایلام بر افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس تاکید کرد و خواستار جذب اعتبارات ملی جهت ساخت فضاهای ورزشی مدارس استان شد.

کد مطلب: ۶۸۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، هشتمن جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام روز سه شنبه 30 آبان ماه با حضور سلیمانی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، مدیر کل و دبیر شورا و دیگر اعضا و مدعوین در محل سالن جلسات شهید ملکشاهی نژاد استانداری ایلام با محوریت مدارس آسیب دیده از زلزله اخیر، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، بنده ه تبصره 9 بودجه سال 96 کشور و نتایج اقدام پژوهی علل ترک تحصیل دانش آموزان دختر در منطقه موسیان برگزار شد.

در این نشست علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش استان گزارشی از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش و نقش بی بدیل این مجموعه در ایام اربعین حسینی (ع) ارائه کرد.

بیرانوند به تعطیلی اضطراری دو روزه مدارس شهر مهران اشاره کرد و اظهار داشت که این تعطیلی نسبت به سال های گذشته خیلی کمتر شده است که نشان از توجه مسئولین به امر آموزش و پرورش می باشد در ادامه اشاره ای به اقدامات انجام شده در راستای مصوبات قبل شورا داشتند .

سپس سلیمانی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان در بیاناتی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین از عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در راستای برگزاری مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد و در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت عمومی مردم به خصوص دانش آموزان، خواستار توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان به ترویج ورزش همگانی در سطح استان شدند.

ایشان بر افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس تاکید نمودند و خواستار جذب اعتبارات ملی جهت ساخت فضاهای ورزشی مدارس استان شدند.

استاندار ایلام ضمن انتقاد از برخی هدف گذاری ها در سطح استان ابراز داشت: هدف گذاری اقدامات در سطح استان متناسب با ظرفیت و نیازمندی های مناطق و شهرستان ها باشد.

سلیمانی با اشاره به لزوم حضور مسئولین شهرستان ها در جلسات شوراهای آموزش و پرورش به حضور آن ها در جلسات شورا تأکید نمودند و افزودند که مسئولین استانی در راستای جذب اعتبارات ملی جدیت بیشتری به خرج دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار