مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

هفته بسیج یادآور رزم آفرینی شجاعانه و ایثارگرانه بسیجیان قهرمان است

خسرو ساکی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت .

کد مطلب: ۶۸۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ، خسرو ساکی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت .

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل (ره)، تشکیل آن یقینا" از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.

بی شک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان مردمی‌ترین و اصیل‌ترین نهاد انقلابی، برآیند نگاه عمیق ایشان به آینده انقلاب اسلامی ایران بوده است .

و اینک در آستانه سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) و هفته بسیج، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدتها، ایثار‌ها و مقاومت‌های بسیجیان عزیز .

آنان که با رزم آفرینی شجاعانه و ایثارگرانه در هشت سال دفاع مقدس ، نقش آفرینی بی بدیل در دوران سازندگی و حضور پربرکت در تمامی صحنه‌های علمی و فرهنگی ، تصویری از یک نهاد مومن و انقلابی، ولایتمدار و هوشیار، فرا روی چشمان شگفت زده ناظران انقلاب اسلامی در سراسر جهان قرار داده اند.

اینجانب تقارن هفته بسیج ، آغاز ماه ربیع الاول و پیروزی بی بدیل رزمندگان اسلام در نبرد با اشرار دست نشانده داعش را به محضر یکایک ملت ایران به ویژه همکاران محترم بسیجی فرهنگی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بدیهی است به رغم تلاش ها و حمایت های گسترده ی جبهه استکبار از تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق، این نصرت خداوند متعال بود که با بصیرت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) همراه شد و مصداق آیه شریفه : وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ( سوره حج ، آیه ۴۰) به دست رزمندگان اسلام به ثمر نشست.

در پایان ضمن تبریک مجدد ایام هفته بسیج و این پیروزی ارزشمند به همه مجاهدان این جهاد عظیم ، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و درود سلام خود را نثار ارواح پر فتوح این شهدای گرانقدر می نمایم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار