معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

مدرسه سازی یکی از کارهای نیک و ماندگار است

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آیین گشایش مدرسه خيرساز حضرت يوسف (ع) گفت: امور خیر و مدرسه سازی یکی از کارهای نیک و ماندگار است.

کد مطلب: ۶۸۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، یداله شهبازبیگی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به اینکه امور خیر و امر مدرسه سازی یکی از کارهای نیک و ماندگار است تاکید کرد:با منابع و امکانات محدودی که در اختیار آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می باشد،حضور خیرین ارزشمند، به خوبی محسوس می باشد و من از این عزیزان می خواهم به طور ویژه شهرستان های استان تهران را مد نظر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه استان های کشور نیازمند کمک رسانی و یاری خیرین می باشند، تصریح کرد: خوشبختانه خیرین عزیز به این مفهوم واقعی رسیده اند که با مدرسه سازی، دانش آموزان توانمندی به جامعه تزریق می شود و همین دانش آموزان هستند که در آینده سکان هدایت کشور را به دست خواهند گرفت.

شهبازبیگی ادامه داد: ساخت و سازهایی که در حال انجام می باشد همگی در جهت رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت است و ما تلاش خواهیم کرد، در سال های آینده با حضور خیرین ،وابستگی خود را به دولت کمتر کرده و در این خصوص گام های موثری برداریم.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: باید با استفاده بهینه از فضاهایی که در اختیار آموزش و پرورش مناطق می باشد در راستای اعتلای تعلیم و تربیت گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار