عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات:

آسیب های اجتماعی دانش آموزان شفاف سازی شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در ارائه آمار مربوط به آسیب های اجتماعی دانش آموزی با احتیاط و در نظر گرفتن تابوها عمل کردیم.

کد مطلب: ۶۸۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فاطمه سعیدی در برنامه پرسشگر در خصوص بحث آسیب های اجتماعی در مدارس، عنوان کرد: آسیب های اجتماعی مسئله ای است که نمی توان آن را کتمان کرد زیرا اکنون در بحرانی به نام آسیب های اجتماعی قرار داریم حتی در برخی مسائل آن دارای رتبه های جهانی هستیم و در بخش دانش آموزی این آسیب حتی به مدارس کشیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث آسیب های اجتماعی در مدارس هم وجود دارد نمی توان آمار درستی را به آن نسبت داد چرا که مدیران در ارائه اطلاعات لازم، دقیق عمل نمی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان و مربیان همچنین اولیا کم و بیش با مسائل مربوط به مسائل آسیب های اجتماعی آشنا هستند اما علت اینکه آمار دقیقی ارائه نمی شود مسئله هراس مدیران از برخوردهای بعدی پس از اعلام آمارها و گاهی به علت وجود تابوها است.

سعیدی با اشاره به اینکه در شفاف سازی برخی از مسائل مربوط به آسیب های اجتماعی به دلیل وجود تابوها با احتیاط برخورد می کنیم، اظهار کرد: تا زمانی که آمار دقیقی از مسائل مربوط به بحث آسیب های اجتماعی را نداشته باشیم نمی توان برنامه ریزی صحیحی داشت.

وی تصریح کرد: برنامه ریزان و مدیران با بهره گیری از آمارهای صحیح مربوط به مسائل آسیب های اجتماعی می توانند در برنامه ریزی، پیشگیری و مراقبت از این آسیب ها دقیق عمل کنند اما احتیاط در برخورد با این موارد مانع از فعالیت صحیح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار