به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) اسلامشهر

هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر با حضور مسئولین شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۶۸۶۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناشهرستانهای تهران، در این مراسم سرهنگ مجبد امیر عبداللهیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر،با تبریک حلول ماه ربیع الاول ، پیروزی نیروهای ارتش و مردم کشورهای عراق و سوریه بر داعش ، تجلیل از سردار قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته بسیج، در سخنانی بسیج را شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست که از اول انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های جامعه ،به صورت مردمی حضور داشته است .

وی در ادامه افزود:امروز تفکر بسیج در اکثر کشورهای دنیا دیده میشود و تاکید کرد، ما همه مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی ،هشت سال دفاع مقدس ،بسیجییان و مدافع حرم هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر ،خاطر نشان کرد: اکنون یک بسیجی ولایتمدارمیبایست با بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت خود توطئه های دشمن را در فضای مجازی نیز خنثی کنند.

در ادامه برنامه تاجیک از راویان هشت سال دفاع مقدس ،به روایت زندگی شهدای مدافع حرم و نقش حضور این عزیزان و سایر نیروهای مردمی در پیروزی بر داعش پرداخت .

شایان ذکر است ،در این مراسم که فرماندارو معاونین ،روسای ادارات ،نیروهای نظامی و خانواده شهدا حضور داشتند،گلزار شهدای امامزاده عقیل (ع) اسلامشهرگلباران و عطر افشانی شد.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار