استقبال مردم نیشابور از طرح ملی پویش کتاب گردی

همزمان با ۲ آذر مردم فرهنگ دوست نیشابور با حضوردر کتابفروشی‌ها طرح ملی پویش کتاب گردی را همزمان با سراسر کشور اجرایی کردند.

کد مطلب: ۶۸۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: با اجرای طرح ملی پویش کتاب گردی، حمایت از کتابفروشی ها شهرستان نیشابور با این حرکت ارزشمند که یکی از موثرترین راه های حمایت و پشتیبانی از کتاب فروشی ها و خرید کتاب از ایشان است انجام گردید.

عباس کرخی افزود: مردم فرهنگ دوست نیشابوری با حضور در کتابفروشی نشر دانش در خیابان شهید جعفری (راه آهن )، کتابفروشی ها ی کلیدر، یارمهربان و پاتوق کتاب در خیابان فردوسی شمالی ،کتابفروشی پرنیان واقع در بلوار فضل و کتابفروشی سازمان تبلیغات واقع در خیابان شریعتی شرکت در پویش طرح کتاب گردی با خرید کتاب باتخفیف ویژه حمایت و مشارکت همه جانبه خود را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی یک حرکت خودجوش جمعی از دانش آموزان روستایی به خصوص روستای بشرآباد وجیلو در کتاب فرشی های سطح شهر حاضر ونسبت به خرید کتاب اقدام کردند و سپس همگی میهمان سینما شهر فیروزه نیشابور شدند.

کرخی یادآورشد: استقبال خوب مردم فرهنگ دوست نیشابور از چهارمین دوره کتابگردی با شعار « من هم می آیم » نشان داد که کسب پایتختی کتاب ایران زیبنده این شهر بوده وخواهدبود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی نیشابور عنوان کرد: ما با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رونق بخشیدن به کتابفروشی ها با همکاری مردم ومسئولین این طرح را اجرایی کردیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: ما امیدواریم که خرید وتوسعه کتاب وکتابخوانی در طول سال ادامه داشته باشد و ازهمه مردم فرهیخته به خصوص علاقمندان و فرهیختگان سپاسگزاریم که با حضور گرم و پر شور خود در کتابفروشی های شهرمان حضور یافته و با خرید کتاب و خدا قوت از قشر فرهنگی کتاب فروش تقدیر به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار