بازگشایی نمایشگاه تصویری هفته بسیج درشیروان

به مناسبت هفته بسیج مستضعفین، نمایشگاه تصویری از عکاسان به نام دوران 8 سال دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرمانده سپاه ناحیه و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون و روستایی شهرستان، اعضای انجمن عکاسی و ... بازگشایی شد.

کد مطلب: ۶۸۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی در آئین بازگشایی این نمایشگاه گفت:امیدواریم ان شاء الله در جهت خدمت به ارزش های دینی روز به روز گام های بیشتری برداریم و با همکاری و همفکری با مسئولان شهرستان شاهد فعالیت های بیشتری در عرصه هنر باشیم.

سرپرست کانون بسیج هنرمندان شهرستان شیروان نیز افزود: در این نمایشگاه تصویری 35 اثر از آثار هنرمندان عکاس دوران دفاع مقدس به نمایش عموم گذاشته شده است.

ابراهیم صفایی از مشارکت و همکاری بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با سازمان بسیج هنرمندان در برپایی این نمایشگاه خبرداد و گفت:در این نمایشگاه تعدادی از آثار عکاسان شهید حمید پور جبار و شهید حلم زاده و سایر هنرمندان بسیجی مطرح کشور از جمله مرتضی اکبری، محمد حسین حیدری، سید عباس میر هاشمی، اسماعیل داوری، محمد رضا شرف الدین و علی رهبر عدل به نمایش گذاشته شده است.

وی سوژه های به تصویر کشیده شده در آثار عکاسان را اقامه نماز، اعزام نیرو به جبهه های جنگ، ایستگاه راه آهن، استادیوم شهید شیرودی، آئین حنابندان و وداع رزمندگان اسلام، مناطق عملیاتی، عزاداری، نوجوانان و کهنسالان بسیجی، امداد رسانی و کمک های اولیه، اسرای جنگی، انتقال شهدا و جانبازان و ... اعلام نمود و اظهار داشت: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر جهت بازدید علاقمندان تا پایان هفته بسیج دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار