آیت الله نوری همدانی: برای مبارزه با دشمنان راهی جز جهاد نیست

یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست، گفت: مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی‌برد و قرآن کریم همواره دستور جهاد و قیام داده است.

کد مطلب: ۶۸۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار سردار غیب پرور و مسئولان بسیج، با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری گفت: این فتح و پیروزی‌ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مومن و انقلابی انجام گرفت.

وی تاکید کرد: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود چرا که آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم تصریح کرد: غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی‌برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

وی با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج خاطرنشان کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی و فرهنگی و ... بسیار بالاست.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه سازندگی اظهار داشت: الحمدلله بسیجیان در خدمت به محرومین گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته‌اند.

وی با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر گفت: بسیج در مناطق زلزله‌زده نیز با تاسی به مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

مرجع تقلید شیعیان، بسیجیان را لشکر امام عصر(عج) خواند و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان می‌باشید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید کرد: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی اش تمام شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قراردادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

گفتنی است: در این دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهمترین اقدامات بسیج را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار