آیت الله سبحانی: سپاه و بسیج بازوان قدرتمند انقلاب هستند

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، سپاه و بسیج را بازوان اصلی و قدرتمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: این 2 نهاد به عنوان یادگاران ارزشمند امام(ره)، قدرت نظام اسلامی هستند.

کد مطلب: ۶۸۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی عصر پنجشنبه در دیدار سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان بسیج با اشاره به اقدام های بسیجیان در عرصه های مختلف افزود: حضور بسیج و وجود تفکر بسیجی همواره در همه عرصه ها از خدمت به مردم تا فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی نافع و مفید است.

این مرجع تقلید با تاکید بر تقویت شجره طیبیه بسیج ادامه داد: مسئولان کشور باید بیش از گذشته به رفع نیازمندی های بسیج و تقویت این نهاد انقلابی همت گمارند.

وی با اشاره به الگوگیری کشورهای منطقه از بسیج اظهار داشت: پیروزی کشورهای منطقه ناشی از الگو برداری آنها از بسیج است و امروز در منطقه همگان از امام، انقلاب و بسیج الگو گرفته اند.

آیت الله علوی گرگانی: بسیج عنوانی همگانی برای همه قشرهای کشور است

آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز در دیدار سردار غیب پرور، بسیج را نهادی مردمی و اجتماعی دانست و گفت: بسیج عنوانی همگانی برای همه قشرها از جمله اقلیت های کشورمان است و در تمام نیروهای جامعه، نقش، حد و وظیفه دارد.

وی با تاکید بر توجه به رضایت خدا در تمامی کارها و اعمال افزود: واقعیت بسیج در کشور ما این گونه است که وجود بسیج برای جامعه ضروری می باشد.

وی مسئولیت بسیج را بسیار خطیر دانست و ادامه داد: اگر نیت کارهایمان برای خدا باشد خدا بهترین جزا، پاداش و حقوق را به ما خواهد داد و اجر کریمانه الهی نصیب ما خواهد شد.

آیت الله علوی گرگانی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و مجاهدت رزمندگان در نابودی گروه های تکفیری خاطرنشان کردند: افتخار می کنم در خدمت بسیجیان هستم و امیدوارم بسیج برای ملت عزیز و انقلابی همواره مژده های بیشتری در پیروزی ها به ارمغان بیاورد.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه شنبه (30 آبان ماه) امسال طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار