مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

شرکت 2700دانش آموز و کودک در جشنواره بین‌اللملی قصه‌گویی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 2 هزار و ۷۰۰ کودک و دانش‌آموز در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری در تبریز شرکت کرده‌اند که این نشان از پویایی این فعالیت‌ها در کشور است.

کد مطلب: ۶۸۶۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری اظهار داشت: این جشنواره برای قدردانی از سفیران هنر و شناسایی استعدادهای درخشان فرهنگ و هنر است.

وی با بیان اینکه مرحله بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری در حالی به پایان می‌رسد که از ۳۰ آبان ماه تا دوم آذرماه طول کشیده بود، افزود: این جشنواره با حضور استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: در این جشنواره بیش از 2 هزار و ۷۰۰ کودک و دانش‌آموز شرکت کرده‌اند که این نشان از پویایی این فعالیت‌ها در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری نقطه عطف دیگری نیز داشت که بیانگر علاقه‌مندی شهروندان به قصه‌گویی داشته و نشان از ظرفیت تبریز برای مراسم فرهنگی در کشور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان با اشاره به اینکه در آستانه تبریز ۲۰۱۸ قرار داریم و این جشنواره آغاز خوبی برای شروع این رویداد بزرگ در تبریز خواهد بود، ادامه داد: کشف و معرفی استعدادهای ارزشمند در زمینه قصه‌گویی به ویژه در بین نوجوانان به عنوان سرمایه‌ها و ذخایر آینده میهن اسلامی از اهداف جشنواره‌های قصه‌گویی است که همواره مورد تاکید معاون فرهنگی کانون بوده و امروز نیز با حضور فعال اعضای نوجوان استان در این برنامه شاهد این امر شدیم.

یوسف‌زاده ابراز کرد: در طول این دو روز برپایی جشنواره اجرای ۳۴ قصه منتخب حوزه یک کشور را داشتیم و البته اعزام قصه‌گویان به بیش از ۱۰۰ مدرسه و برگزاری نشست‌ها و چاپ کتاب قصه از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود که در مجموع می‌توان گفت جشنواره با کیفیت مناسب برگزار شد و به کار خود پایان داد.

وی یادآور شد: خدا را شاکریم که توانستیم میزبان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری در فضای پرنشاط و پرخاطره باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار