معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبرداد:

احصاء کالاهای مشمول یارانه دولتی و سهمیه در آذربایجان‌غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از احصاء کالاهایی که شامل یارانه دولتی و سهمیه در استان هستند خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، سلیمان علیزاده با اشاره به ساماندهی واحدهای خدماتی سیار در سه ماهه دوم امسال در استان اظهار کرد: در این رابطه کامیون‌ها و وانت‌بارهای شهری ساماندهی شدند.

وی با اشاره به بررسی قوانین و مقررات نرخ انواع شرکت‌های خدماتی آذربایجان‌غربی در مدت مذکور بیان کرد: اهداف سالانه این معاونت رسیدگی 100 درصدی به شکایات واصله و اعمال نظارت بر تعرفه‌های مصوب است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از احصاء کالاهایی که شامل یارانه دولتی و سهمیه هستند خبر داد و گفت: در ارتباط با مواد پتروشیمی، از اهداف سالانه این معاونت می‌توان نظارت بر فرایند جذب و مصرف در واحدهای تولیدی، شناسایی واحدهای غیرفعال و علاوه بر آن، شناسایی واحدهایی غیر فعالی که اقدام به خرید مواد از بورس کالایی کرده و اقدام به عرضه خارج از شبکه نکرده‌اند، اشاره کرد.

علیزاده اظهار کرد: در زمینه کود شیمیایی نیز، اخذ سهمیه کود شیمیایی توزیع شده از سوی جهاد به تفکیک شهرستان‌های تابعه و اعمال نظارت بر عملکرد عاملین کود شیمیایی با همکاری جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی به انجام طرح‌های ویژه روغن موتور، پمپ بنزین و باسکول‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین اعمال نظارت بر واحدهای پخش و صنفی دریافت کننده روغن موتور از شرکت‌های تولیدی در زمینه بنزین، اعمال نظارت بر نازل‌ها و نرخ‎‌های مصوب فراورده‌های نفتی و در رابطه با باسکول‌ها، قیمت‌گذاری خدمات باسکول‌ها و اعمال نظارت بر آنها انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار