معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به پانا خبر داد:

کسب رتبه برتر کشوری توسط کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر کشوری توسط کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان به عنوان کمیته برتر قطب چهار کشوری انتخاب و طی مراسمی در مشهد با حضور حجت الاسلام ملکی دبیر ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور از معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و دبیر کمیته همکاری استان تجلیل شد.

در متن این لوح خطاب به معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آمده است: خدکتگزاری در عرصه مقدس تعلیم و تربیت و قدم نهادن در مسیر رشد و شکوفایی و بالندگی نسلی نو و پویا و پرورش انسان هایی معتقد، متدین، کارآمد، متعهد و اندیشه ورز، رسالت و هدف والای انبیای الهی بوده است.

اکنون به به مدد الهی و با مساعدت و همراهی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در سال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" شاهد بالندگی و رشد همکاری های تربیتی و علمی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش هستیم از زحمات و تلاش های خالصانه حضرت عالی و دیگر اعضای محترم کمیته استان قدردانی نموده و انتخاب آن کمیته را به عنوان "کمیته برتر قطب چهار کشوری" تبریک می گوییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار