به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری برگزار شد:

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی

به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری اقدام به برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی کرد.

کد مطلب: ۶۸۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این همایش که با هدف دانش افزایی و ارتقاء سطح اطلاعات همکاران فرهنگی برگزار گردید عنبرستانی کارشناس پلیس فتا درباره امنیت فضای مجازی و پیشگیری از جرایم اتفاق افتاده در این زمینه آموزشهایی را به حضار ارائه داد.

وی ابتدا با اشاره به لزوم آگاهی از فرهنگ استفاده از وسایل الکترونیکی و انواع خطرات ناشی از عدم آگاهی در این زمینه گفت: همه روزه شاهد پرونده های زیادی از انواع جرایم در این زمینه هستیم که افراد می توانند با آموزش نکات امنیتی درصد وقوع این مشکلات را به حداقل برسانند.

عنبرستانی با تاکید بر اهمیت رمزگذاری برای مودم های وای فای و گوشی های تلفن همراه و کامپیوترها گفت: متاسفانه عدم رعایت این اصول باعث ایجاد مشکل برای مالکین می گردد.

قاسمی پور معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه این همایش گفت: با گسترش فناوری اطلاعات و ابزارهای دیجیتال در زندگی روزمره شهروندان؛ پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدهای ناشی از این فناوری‌های هوشمند، به دغدغه بسیاری از مردم تبدیل شده و از سوی دیگر، با رشد سریع شبکه‌های اجتماعی در طول چند سال گذشته، موج جدیدی از مخاطرات امنیتی، با هدف تغییر الگوی زندگی شهروندان، شکل گرفته است که نیازمند آموزش تمام اقشار جامعه و همچنین توجه جدی به این مسئله است.

شایان ذکر است ، در این همایش شورای معاونین اداره منطقه، مراقبین سلامت، رابطین سلامت و پیشگیری، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و مشاوران حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار