مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا:

40 هزار معلم آذربایجان شرقی عضو سازمان بسیج فرهنگیان هستند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا گفت:در حال حاضر 40 هزار نفر از معلمان استان عضو سازمان بسیج فرهنگیان هستند و به همت همه این عزیزان رتبه اول کشوری را در انجام وظایف محوله داریم.

کد مطلب: ۶۸۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مسلم اورنگی در جلسه سالانه مجمع عالی قشر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نابودی سیطره داعش به همت جبهه مقاومت اظهار کرد: مطمئنا نسل های آینده و جهان بشریت در سال های آینده که شاید ما ها نباشیم این خدمت را یادآور خواهند شد.

وی ادامه داد: این پیروزی که به همت والای رهبر انقلاب و تلاش سپاه قدس به ثمر نشست نوید خوبی برای جهان اسلام است.

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب در 5 آذر ماه سال 58 گفت: امام خمینی (ره) از آغاز قیام علیه حکومت طاغوت از سال 42 توجه ویژه ای به مردم و بسیج داشتند.

اورنگی اهمیت بسیج در ایران و حتی خارج از ایران در حفظ اسلام را یاد آور شد و گفت: در نگاه معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب بسیجی کسی نیست که فرم پر کند و فعالیت هایی را در مراکز بسیج انجام دهد بلکه کسی است که در عمل به گسترش نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کند.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی و نرم دشمن بیان داشت: با توجه به این که جنگ استکبار با انقلاب وارد فاز جدیدی شده و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان شبیخون فرهنگی یاد می کند، نقش معلمان بسیجی به عنوان فرماندهان این جنگ در آگاه سازی و هدایت دانش آموزان بسیار خطیر است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی شهید حججی ها را تربیت یافته همین مدارس عنوان کرد و گفت: همان گونه که ما در حال حاضر به تلاش ها و مجاهدات گذشتگان خود افتخار می کنیم باید کاری کنیم که آیندگان نیز به ما افتخار کنند.

اورنگی افزود: در حال حاضر 40 هزار نفر از معلمان استان عضو سازمان بسیج فرهنگیان هستند و به همت همه این عزیزان رتبه اول کشوری را در انجام وظایف محوله داریم و بایستی با همکاری و همدلی آموزش و پرورش بتوانیم جذب حداکثری و حضور تاثیرگذار داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار