مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دین یاوری از ابزارهای مهم استمرار دین در هر نسلی است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر همراهی یاوران دین و اسلام تاکید کرد و گفت: دین یاوری مرحله زیبایی از دین شناسی و دین باوری در هر عصر و هر نسلی است.

کد مطلب: ۶۸۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه سالانه مجمع عالی قشر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی سیطره داعش بر استمرار این پیروزی ها تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش ها و مجاهدات مردم و همان بسیجیان است و بر ما واجب است کسان و یا چیزهایی را که در ماندگاری یک اصل نقش داشته به آن اهمیت دهیم.

وی افزود: در بیمه کردن انقلاب همه جامعه نقش دارند و نقش بسیج نیز در این راستا پر رنگ تر است و امروزه بسیج در کشورهای عراق و سوریه و حتی در یمن نیز برگرفته از بسیج ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: سازمان ها و ارگان هایی که سازندگان خود را فراموش و به مدیریت پارکینسونی مبتلا می شوند در برابر مشکلات جزیی آسیب های جدی می بینند و ما نباید به این چنین وضعی گرفتار شویم و نباید هرگز نقش بسیج و سپاه در روزهای سخت را فراموش کنیم بلکه باید درصدد حمایت و تقویت آن ها برای رسیدن به قله های رفیع و آرمان های اسلام نیز باشیم.

پاشایی ادامه داد: به تعبیر امام و رهبر معظم انقلا، پشتوانه اصلی نظام، مردم هستند و باید قدر شناس این مردم باشیم و اگر انسان قدر چیزی را نداند به سختی می افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار