سازمان دانش آموزی استان سمنان به یاری زلزله زدگان آمد

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از برپایی پایگاه جمع آوری کمک‌های دانش آموزی به زلزله‌ زدگان غرب کشور و حضور در این مناطق جهت اهداء این هدایا در استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عامریان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این واقع تلخ، از جمع آوری کمک‌های دانش آموزی به زلزله‌ زدگان غرب کشور در کلیه سازمان دانش آموزی های شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و اظهار داشت: سازمان دانش آموزی استان سمنان بر اساس فهرست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمک‌های مردمی را جمع آوری و سپس با حضور در این مناطق به آنان اهدا کرد.

وی با اشاره به اعزام نخستین کاروان کمک های دانش آموزان و فرهنگیان استان سمنان به مناطق زلزله زده افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان سراسر کشور به خصوص اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی، همگی متاثر از این فاجعه دردناک و آماده کمک به همسالان و مردم زلزله زده استان کرمانشاه بودند، از این رو سازمان دانش آموزی استان سمنان، با کمک و همراهی برخی اعضاء و مربیان پیشتاز جوان سازمان دانش آموزی استان، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و اهداء آن در مناطق زلزله زده کرمانشاه کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: این کاروان در قالب یک مینی بوس شامل کمک های اعضاء و مربیان پیشتاز، کلیه فرهنگیان استان سمنان، شرکت های تحت قرارداد بوفه های مدارس سازمان دانش آموزی استان و دانشجویان به ارزش تقریبی صدو هشتاد میلیون ریال با حضور در مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه و سرپل ذهاب، به مردم این مناطق اهدا شد.

عامریان با بیان اینکه جمع آوری کمک ها در قالب طرح " هر پیشتاز، یک هدیه" ، انجام گرفت، بیان کرد: کلیه هدایای جمع آوری شده در مرحله اول، طی دو شب گذشته به زلزله زدگان مناطق روستایی همچون ازگله، کوئیک و ...اهدا شد.

وی با اشاره به حضور مربیان سازمان دانش آموزی استان در بین مردم زلزله زده کرمانشاه و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مردم و کودکان آن مناطق، اظهارداشت: تیم اعزامی سازمان دانش آموزی استان، در فضایی صمیمی با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در این شهرستان دیدار و به صحبت ها و درد و دلهایشان گوش جان سپرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان تاکید کرد: در طی مسیر اعزام، در منطقه منطقه آسیب دیده، مردم خونگرم استان کرمانشاه، تمام تلاش خود را در مهمان نوازی و تشکر از ملت ایران بابت کمک به آنان کرده و کمال قدردانی را با عکس ها، بنرها، نوشته های دست نویس، ایستگاه های صلواتی و ... از آنان داشتند که این امر خود جای بسی خرسندی دارد.

مردم نیز از حضور و کمک ریاست سازمان دانش آموزی استان سمنان به همراه تیم اعزامی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خرسند بوده و این حضور را مایه تسکین آلامشان می دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار