نماینده خرم‌آباد:

دولت و مجلس با همفکری و همسویی به غم نان این بازنشستگان خاتمه دهند

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: از دولت و مجلس انتظار است که با همفکری یکدیگر به مشکل بازنشستگان خاتمه دهند.

کد مطلب: ۶۸۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمد بیرانوندی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مردم استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله اخیر گفت: از مردم نوعدوست ایران که در ساعات نخست زلزله با تمام هستی خود در خیابان‌های سر پل ذهاب و جاده‌های مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند، تشکر می کنم.

وی افزود: از دولت تدبیر و امید می خواهم با تدبیر پیش از آغاز فصل سرما تمام توان خود را معطوف کند تا آسیب دیدگان سر و سامان پیدا کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به پایان سیطره داعش گفت: لازم می دانم پایان جرثومه داعش را به رهبران، مسلمانان و ملت فهیم و همچنین سرداران رشید و شهید مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی تبریک بگویم. اگر نبود غم زلزله کرمانشاه اکنون شاهد جشن ایرانیان بودیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس در بخش دیگری از نطق خود خواستار رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی شد و گفت: بازنشستگان موتور محرکه دشمن در چند دهه گذشته بودند اما حقوق و دستمزد آنان کفاف نان شبشان را نمی دهد.

بیرانوندی همچنین بیان کرد: سال گذشته شاهد عزم جدی مجلس برای کاهش تبعیض در پرداختی‌ها به ویژه پرداختی های بازنشستگان بودیم. انتظار داریم دولت و مجلس با همفکری و همسویی به غم نان این بازنشستگان خاتمه دهند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان اظهار کرد: ماه‌ها است مشکلی به نام حق التدریسی ها در محافل و مجامع مطرح است و پس از کش و قوس‌های فراوان مصوبه کمیسیون آموزش این بود که طی برنامه ششم این افراد به شکل پلکانی استخدام شده و آزمون مبنای اولویت استخدام آنها قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار