اصحاب رسانه بیمه تکمیلی می شوند

همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج، مسئول بسیج رسانه شیراز از تفاهم این کانون با مؤسسه تأمین درمان بسیجیان برای صدور بیمه تکمیلی اصحاب رسانه خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، رضا جاویدی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بسیج رسانه ارائه خدمات در بخش های مختلف به اصحاب رسانه برای حمایت از آنان است گفت: همواره در تلاش هستیم با حمایت از اصحاب رسانه، دغدغه های رفاهی و حمایتی آنان مرتفع گردد .

مسئول بسیج رسانه شیراز گفت: عدم برخورداری از بیمه تکمیلی یکی از دغدغه های خبرنگاران عضو کانون بسیج رسانه شیراز بود که با پیگیری های انجام شده این مشکل مرتفع شد .

جاویدی افزود: بر اساس تفاهم صورت گرفته با مؤسسه تأمین درمان بسیجیان فارس، اصحاب رسانه و خانواده آنان با دریافت کارت طرح بشیرسلامت به صورت رایگان از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار می شوند .

جاویدی با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی شامل 2 طرح ویژه می شود گفت: در طرح الف این بیمه نامه هزینه های بستری و جراحی، آمبولانس و جراحی های تخصصی تا سقف معین به صورت رایگان به اصحاب رسانه ارائه می گردد .

مسئول بسیج رسانه شیراز طرح ب این بیمه نامه را شامل تعهداتی همچون پرداخت هزینه های پاراکلینیکی شامل سونوگرافی، رادیوتراپی، تست ورزش، نوار مغز، ام آر آی و اسکن و هزینه های عمل سزارین، جراحی های تخصصی مغز و کلیه معرفی کرد و گفت: بسیاری از هزینه های درمانی تا سقف قابل قبولی دراین طرح پیش بینی شده و اصحاب رسانه می توانند تنها با پرداخت سالیانه 90هزارتومان به ازای هر عضو خانواده ی خود از مزایای طرح ب این بیمه نیز بهره مند شوند .

جاویدی افزود: علاوه بر این خدمات، بیمه عمر و حوادث برای سرپرست و اعضای خانواده در این طرح پیش بینی شده است .

مسئول بسیج رسانه شیراز از خبرنگاران علاقمند به برخورداری از مزایای این طرح دعوت کرد با حضور در سازمان بسیج رسانه شیراز واقع در خیابان زند جنب مجتمع شلمچه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار