مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران:

فضاهای آموزشی با مشکلاتی مانند ایمنی، مقاوم سازی و بازسازی مواجه است

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: دولت اعتبارات مناسبی در اختیار موضوع مدرسه‌سازی قرار داده است، اما کفاف نیاز فضاهای آموزشی را نمی‌دهد.

کد مطلب: ۶۸۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، داریوش ورناصری در برنامه سلام ایران رادیو سراسری ایران، ضمن تبریک هفته وقف گفت: فضاهای آموزشی کشور و در استان تهران با مشکلاتی از قبیل بحث ایمنی، مقاوم‌سازی، بازسازی و کمبود فضاهای آموزشی مناسب مواجه هستند.
وی ادامه داد: دولت اعتبارات مناسبی در اختیار موضوع مدرسه‌سازی قرار داده است، اما کفاف نیاز فضاهای آموزشی را نمی‌دهد.
ورناصری بیان کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر خیرین بزرگوار و واقفین عزیز به کمک آمدند و بخش عمده‌ای از فضاهای آموزشی که نیاز اولویت دار دانش‌آموزان است را با کمک دولت ساختند و توانستند بخش اعظمی از این فضاها را تخریب و بازسازی کنند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در تکمیل، ساخت و احداث فضاهای آموزشی کارهای اساسی صورت گرفته است. امروز نیز در برنامه‌ای قصد تقدیر و تکریم از خیرین بزرگوار تهران را داریم.
وی اشاره کرد: همچنین در همین روزها شاهد افتتاحیه فضاهای آموزشی خیرساز هستیم و امروز نیز در منطقه بهارستان شهرستان‌های استان تهران یک فضای آموزشی خیرساز افتتاح می‌شود.
ورناصری افزود: در هفته‌های آینده نیز پروژه‌ها و فضاهای آموزشی بسیار زیاد خیرساز که در شأن دانش‌آموز عزیز است به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار