معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز:

راهیابی پنج دبیرستان مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه به همایش ملی کیفیت

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بر اساس ارزیابی ملی انجام شده از مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، ۵ دبیرستان دوره اول متوسطه استان البرز با رتبه ممتاز به همایش ملی کیفیت راه یافتند.

کد مطلب: ۶۸۵۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز، عباس سلطانیان در پنجاه و پنجمین جلسه شوری آموزش و پرورش استان البرز با اعلام این خبر افزود: بر اساس ارزیابی ملی انجام شده از مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، ۵ دبیرستان دوره اول متوسطه استان البرز با رتبه ممتاز به همایش ملی کیفیت راه یافتند.

وی در ادامه گفت: در دومین روز ماه ربیع الاول مصادف با ۳۰ آبان ماه مراسم روز ملی کیفیت توسط سازمان ملی استاندارد و انجمن کیفیت ایران در سالن همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این برنامه از ۷۰۰ مهمان دعوت شده ، ۲۰۰ مدعو از وزارت آموزش و پرورش خواهد بود. این برنامه فرا دستگاهی اجرا می شود و در این همایش ۱۱۰ نفر از مدیران مدارس ممتاز بر اساس نتایج ارزیابی کشوری به همراه مدیران کل استان ها حضور خواهند داشت. در این همایش از ۱۰ مدرسه که بالاترین امتیازها را در سطح کشور دریافت کرده اند، رسما تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی افزود: در سال تحصیلی۹۶- ۹۵ تعداد ۲۸۴ مدرسه در استان البرز مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بوده اند که از این تعداد ۵ دبیرستان دوره اول متوسطه با ارزیابی وزارت آموزش و پرورش حائز رتبه ممتاز کشوری شده اند؛ این مدارس عبارتند از:
- دبیرستان شهید فلاحی ناحیه ۱ کرج ( خانم جعفری نیا)؛
- دبیرستان فرزانگان ۱ ( خانم محروقی) از ناحیه ۱ کرج؛
- دبیرستان شهید میرحبیبی ( آقای خوردی) از ناحیه ۴ کرج؛
- دبیرستان فرزانگان۴ ( خانم بابایی) از ناحیه ۴ کرج؛
- دبیرستان علی ابن ابیطالب(ع) ( آقای محرابی) از ناحیه ۳ کرج می باشند.

وی در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش تمامی مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، این موفقیت را به تمامی خادمان نظام تعلیم و تربیت استان، به ویژه به مدیران و همکاران پرتلاش این مدارس تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار