نماینده پاوه:

دولت نسبت به استقرار و اسکان موقت زلزله‌زدگان اقدام کند

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس گفت: دولت به دور از سیاسی‌کاری و شعار نسبت به استقرار و اسکان موقت مردم زلزله‌زده اقدامات لازم را انجام دهد.

کد مطلب: ۶۸۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شهاب نادری در تذکری در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در مناطق زلزله زده حضور یافتند، اظهار کرد: از رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و کلیه اشخاص و سازمان‌هایی که در این چند روز در مناطق زلزله زده حضور یافته و زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم و ای کاش رئیس جمهور می‌نشست و با مردم حادثه دیده درددل می‌کرد.

وی افزود: مشکلات این خطه با همه پیچیدگی‌های کار و نواقص موجود در حال حاضر به تدریج در حال پیگیری است، اما واقعیت این است که بسیار سریع‌تر از آنچه که گمان می‌کنیم فضای عادی و اداری و مدیریتی جایگزین شرایط مدیریت بحران در مناطق مذکور خواهد شد ولی زمستان و سرمای کشنده کوهستان کاری به این موضوعات ندارد و به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: خواهران و برادران زلزله زده ما گرچه در چادر به سر می‌برند اما برای دفاع از خود در برابر هجمه زمستان هیچ چیز ندارند و در چنین هوای سردی که درجات زیر صفر خود را به سرعت طی می‌کند چه خواهند کرد؟

نادری خطاب به هیأت وزیران گفت: بعضی از روستاها که تعدادشان هم کم نیست تا حدود 90 درصد تخریب شده است و به معنای واقعی در کرمانشاه و شهرستان‌های اورامانات هوا سرد است. لازم است دولت سریعاً با دوری از سیاسی‌کاری و شعار نسبت به استقرار و اسکان موقت مردم زلزله‌زده در کانکس‌ها و سایر امکانات اقدامات را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار