400 نفر از آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان بوشهر بیمه می شوند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امنیت شغلی آموزش‌دهندگان در پیدایش انگیزه بیشتر برای فعالیت‌های آموزشی در حوزه سوادآموزی استان بوشهر، تاثیر به سزایی خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۸۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، غلامرضا دانش‌فر معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی با اشاره به تاثیر امنیت شغلی آموزش‌دهندگان در پیدایش انگیزه بیشتر در فعالیت‌های آموزشی در حوزه سواد آموزی در استان بوشهر، اظهار داشت: مقدمات لازم برای بیمه‌کردن آموزش‌دهندگان واجد شرایط دوره‌های مختلف سوادآموزی فراهم شده و پیگیر رفع مشکلات موجود در مسیر بیمه ‌کردن آموزش‌دهندگان هستیم.

وی افزود: تمام آموزش‌دهندگان مشغول به کار فعال که در سال جاری 96 که نسبت به تشکیل کلاس دوره‌های مختلف سوادآموزی در استان اقدام کرده‌اند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از شرایط اختصاصی بهره‌مندی از طرح بیمه‌ای آموزش‌دهندگان را داشتن مدرک فوق دیپلم دانست و تصریح کرد: واجدین شرایط بهره‌مندی از طرح بیمه آموزش‌دهندگان 400 نفر هستند.

دانش‌فر با تأکید اضافه کرد: تلاش ما این است تا بتوانیم همه آموزش‌دهندگان واجد شرایط سوادآموزی استان بوشهر را تحت پوشش بیمه در آورده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار