رونمایی از تندیس طرح کرامت و نماد در فلاورجان

تندیس طرح کرامت و نماد با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان فلاورجان در همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی رونمایی شد .

کد مطلب: ۶۸۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان ، تندیس طرح کرامت و نماد با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان فلاورجان در همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در هنرستان دکتر کیانی رونمایی شد .

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در این همایش درخصوص طراحی و تهیه تندیس طرح کرامت و نماد ، ابراز داشت :« این تندیس لوگوی ویژه ی طرح کرامت و نماد است که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان طراحی و تهیه نموده است» .

کمالی در ادامه افزود :« همانطور که میدانیم اهداف این دو طرح در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است و درجهت توانمند سازی دانش آموزان و آگاهی دادن به والدین حرکت می کند».

وی در ادامه اظهارداشت : « طرح این لوگو با توجه به هفته ی کتاب و کتابخوانی و ارزش و جایگاهی که کتاب در فرهنگ ملی و دینی ما دارد ، به صورت کتابی است که جوانه ای از دل آن بیرون می آید و پیام آن رشد و نمو گرفتن با مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی در گرو دانایی و همراهی و انس با کتاب است » .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار