آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار با نوبخت:

روحانی فرزند حوزه است و باید برای خدمت به مردم تلاش کند

مرجع تقلید شیعیان گفت: در نظام اسلامی اصل مردم بوده و برپا کردن یک معیشت قابل‌قبول، مهار بیکاری و تورم مهم‌ترین معضلاتی است که باید دولت نسبت به آن‌ها اهتمام داشته باشد.

کد مطلب: ۶۸۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار رئیس سازمان برنامه‌وبودجه که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت، شغلی بابرکت و بافضیلت است که مسئولیت فراوانی نیز دارد و هراندازه که هم وسیع‌تر باشد ثواب و فضیلت بیشتری به‌همراه دارد.

وی گفت: انسان در زندگی خود مسئولیت‌های مختلف داشته که نخستین آن مسئولیت فردی و خودسازی است، مسئولیت دوم انسان مسئولیت اجتماعی است، همچنین مسئولیت شغلی نیز یکی دیگر از وظایف مهم انسان در طول زندگی است.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: در نظام اسلامی اصل مردم بوده و برپا کردن یک معیشت قابل‌قبول، مهار بیکاری و تورم مهم‌ترین معضلاتی است که باید دولت نسبت به آن‌ها اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه زلزله اخیر حادثه بزرگی بوده و باید به دنیا ثابت شود که ایران توانایی مدیریت بحران‌ها را در هر شرایطی داراست، افزود: عمده دشمن ایران آمریکا است و آن‌ها پایگاه‌هایی در منطقه ایجاد کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها عربستان سعودی است و سیاست ایران نیز کاملاً منطبق با تعالیم قرآن است و همیشه ایران کنار مظلوم و در برابر ظالم خواهد بود.

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: باید به تمام دنیا اثبات و ثابت شود که ایران در راستای دوستی و وحدت گام برمی‌دارد و امثال عربستان در پی پرورش تروریست هستند.

وی تصریح کرد: همچنان که انقلاب فرزند حوزه بوده دکتر روحانی نیز فرزند حوزه است و باید در خدمت به مردم در عرصه‌های مادی و معنوی نهایت تلاش خود را انجام دهد و باید شرایط به‌نحوی تغییر پیدا کند که مردم تحول در عرصه‌های اقتصادی را درک کنند.

منبع: تسنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار