استاندار اردبیل :

راه‌سازی و برق‌رسانی پروژه پایاب سد خداآفرین در اولویت قرار گیرد

استاندار اردبیل گفت: راه‌سازی و برق‌رسانی پروژه پایاب سد خداآفرین به دلیل ایجاد صنایع تبدیلی باید در اولویت کاری قرار داده شود.

کد مطلب: ۶۸۵۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از پروژه پایاب سدخداآفرین که به همراه فرماندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: برای مهار آب‌های مرزی و رونق اقتصادی منطقه، اجرای پایاب سد خداآفرین با برداشت ۱ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در حال انجام است .

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید نقش اساسی در این پروژه بزرگ داشته باشند، افزود: رسانه‌ها می‌توانند با پوشش این حرکت بزرگ روحیه نشاط و امید را به مردم انتقال دهند .

استاندار اردبیل ضمن تأکید بر پیگیری اجرای این طرح تا مرحله نهایی، تصریح کرد: یک ماه دیگر از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار خواهیم گرفت .

بهنام‌جو از مسؤولان اجرای این پروژه خواست راه سازی و برق رسانی را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند، چرا که برای ایجاد صنایع تبدیلی در آینده از ضروریات خواهد بود .

وی بحث شیلات و استفاده از ظرفیت آب‌های منطقه برای توسعه اشتغال را امری مهم دانست و تأکید کرد: یک سری از اراضی به عنوان الگو و پیشرو باید ایجاد شود تا در توانمندی‌ اقتصادی و تجاری در منطقه گام‌های مؤثری برداشته شود .

در این بازدید، فرماندار پارس‌آباد نیز ضمن تقدیر از عوامل اجرایی پروژه اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر با پایان این پروژه شاهد توسعه، رشد و شکوفایی اقتصادی در منطقه باشیم .

وی افزود: از هم اکنون باید برای زیر ساخت‌ها و حمل و نقل صنایع تبدیلی و تکمیلی به فکر باشیم چرا که با پایان پروژه، تولیدات نیز افزایش خواهد یافت .

صمدی ادامه داد: نظام بهره‌برداری یک سری مسائل و مشکلاتی دارد که باید به طور جدی به فکر این موضوع باشیم و با حضور مستمر و میدانی مسائل و شرایط اجتماعی هر منطقه لحاظ شود .

گفتنی است:استاندار در این بازدید از نزدیک با عشایر این منطقه دیدار و در جریان مشکلاتشان قرار گرفت و بر پیگیری و حل مشکلات آنان قول مساعد داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار