مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌شرقی، خبر داد:

امدادفرهنگی کانون پرورش فکری به کودکان ونوجوانان زلزله زده کرمانشاه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: کانون پرورش فکری استان همزمان با سراسر کشور به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه امداد فرهنگی می‌کند.

کد مطلب: ۶۸۴۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری استان آمادگی خود را برای جمع آوری کتاب، اسباب‌بازی، سرگرمی، لوازم‌التحریر و... اعلام نموده است.
وی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند اقلام کمکی خود را از ۲۵ لغایت ۳۰ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ الی۱۷ به نشانی تبریز، چهارراه لاله، بلوار فروردین، اداره کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی تحویل دهند.
یوسف زاده ادامه داد: در پی وقوع زمین لرزه مهیب استان کرمانشاه جمعی از مربیان کانون پرورش فکری از سراسر کشور در نخستین ساعات وقوع این حادثه دلخراش در شهرها و روستاها آسیب دیده حاضر شدند و با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری آغوش خود را به روی کودکان و نوجوانان ساکن این مناطق گشودند.
وی در پایان گفت: به زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم زمان با پایان یافتن عملیات نیروی امدادی در مناطق زلزله زده گسترش پیدا می‌کند و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور به این مناطق اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان کرمانشاه را لرزاند. شدت زمین لرزه به حدی بود که استان های ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار