معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ارجاع بیش از 4000 مورد به مراکز مشاوره طی یک سال گذشته

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سال گذشته بالای 4000 مورد ارجاع به مرکز مشاوره تخصصی داشته ایم گفت: این آمار نشان از موضوعات بهداشت روانی دارد. نظارت شما بسیاری از مشکلات را حل می کند.

کد مطلب: ۶۸۴۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در گردهمایی آموزشی - توجیهی کارشناسان مشاوره نواحی و مناطق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مشاوران با روان و ذهن دانش آموزان ارتباط دارد باید سعی کنند در ابتدا به قلب آنان نفوذ کنند تا دانش آموزان هر جا مشکلی داشتند به آنان مراجعه کنند.
وی افزود: باید جایگاه مشاوره در مدارس را تقویت کنیم مواردی مانند کتاب نخواندن ، نبود تخصص لازم می تواند موجب ضعف جایگاه آنان در مدرسه شود.مشاور باید عالم، صبور، با حوصله وعاشق کار خودش باشد.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سال گذشته بالای 4000 مورد ارجاع به مراکز مشاوره تخصصی داشته ایم گفت: این آمار نشان از موضوعات بهداشت روانی دارد. نظارت شما بسیاری از مشکلات را حل می کند.
علمی تصریح کرد: در هفته مشاغل ، با راهکارهای مختلف مانند معرفی کتابهای مفید در مورد مشاغل، ایجاد نمایشگاهها توسط مدارس و سازمانها و کارخانجات و با خیلی راهکارهای دیگر میتوان آنان را با مشاغل خوب آشنا کرد.
وی گفت: آشنایی دانش آموزان با مشاغل بومی خیلی مهم است.معرفی خوب یک شغل میتواند در سرنوشت آینده زندگی ایشان موثر باشد و بهتر تصمیم بگیرد.
خبرنگار: رضا علیزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار