عضو هیأت رئیسه شورا در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد؛

تکلیف شهرداری برای "ایمن‌سازی" ساختمان های "ناایمن"در پایتخت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری مکلف به ایمن سازی فضاهای ناایمن در پایتخت است گفت:نوسازی 700 مدرسه فرسوده در تهران در دستور کار آموزش وپرورش و شهرداری قرار دارد.

کد مطلب: ۶۸۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

زهرا نژادبهرام در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به توافقات آموزش و پرورش و شهرداری اظهارداشت: به طور کلی شهرداری با توافقاتی که با آموزش و پرورش شهر تهران کرده، نسبت به برخی موارد سازه ای و یا ارائه خدمات در مواردی به آموزش و پرورش کمک می کند و تاکنون این خدمات ارائه شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون، شهرداری مکلف به ایمن سازی فضاهای ناایمن است، افزود: در حاضر مدارسی در تهران وجود دارد که یا استیجاری بوده یا بخشی از آن وقفی است و متعلق به آموزش و پرورش نیست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید اقداماتی اساسی نسبت به موضوع نوسازی مدارس انجام دهد، گفت: استان تهران دارای پولدارترین مجمع خیرین مدرسه ساز است و طبق آماری که آموزش و پرورش در جلسه شورای شهر ارائه کرد 700 مدرسه در معرض آسیب در تهران وجود دارد که باید در دستور کار مجمع خیرین و سازمان نوسازی مدارس قرار بگیرد.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در حدی که بتواند به آموزش و پرورش کمک می کند اما این وظیفه محدود است و نهادی که باید به صورت زیربنایی در این رابطه اقدام کند، آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار