آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای ارسال اقلام ضروری به مناطق زلزله‌زده

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بهزیستی استان آمادگی دارد تا گروه‌ها و اقلام ضروری مردم را به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام و ارسال کند.

کد مطلب: ۶۸۴۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، بهروز رفیعی افزود: با ارسال مکاتبه‌ای به مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه جان باختن تعدادی از عزیزان هموطن کرمانشاهی را تسلیت عرض و آمادگی خود برای کمک به مردم این منطقه را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این استان با تمام توان آماده ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز مردم منطقه است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: خبر زلزله شب گذشته استان کرمانشاه و در پی آن جان باختن جمع کثیری از عزیزان هم وطن موجی از اندوه و غم را در بین کارکنان اداره‌کل بهزیستی استان ایجاد کرده است.

رفیعی ابراز داشت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اداره کل بهزیستی استان مرکزی و کلیه ادارات بهزیستی شهرستان های استان برپا شده است.

وی با اشاره به ملزومات مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه اضافه کرد: مردم استان می توانند کمک های غیر نقدی خود را با مراجعه به پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی بهزیستی در سراسر استان برای انتقال به مناطق آسیب دیده تحویل دهند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی پتوی نو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیرخشک و خرما را از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار