با همکاری آتشنشانی و بسیج دانش آموزی برگزار شد

کار آتش نشانان فقط اتفاع حریق نیست

کارگاه آموزش اتفاع حریق در دبیرستان نمونه دولتی صیاد شیرازی به کمک نهادهای آتش نشانی و بسیج دانش آموزی در روز چهارشنبه مورخه 24 آبان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، کارگاه تئوری و عملی در اتفاع حریق با حضور دانش آموزان مدرسه های متوسطه دوم نمونه دولتی صیاد شیرازی و غیر دولتی ابن سینا در شهرستان درگز برگزارشد.
ابتدا نظر پور، دبیر آمادگی دفاعی دبیرستان نمونه دولتی صیاد شیرازی توضیحاتی مقدماتی در راستای اتفاع حریق ارائه داد و سپس قلی زاده از پرسنل آتش نشانی شهرستان درگز برای دانش آموزان روش های اتفاع حریق و عوامل اتفاع حریق را به صورت تئوری آموزش داد.
قلی زاده در پاسخ به سوالات دانش آموزان در رابطه با آشنایی با وظایف آتش نشانان بیان داشت: کار آتش نشانان فقط اتفاع حریق نیست و در زمانی که جان انسان ها در خطر باشد، مانند سیل زلزله، طوفان وموارد دیگر آتش نشانان دست به کار می شوند و با در خطر انداختن جان خود، جان دیگران را نجات می دهند.
در پایان بعد از آموزش های تئوری، دانش آموزان همراه آتش نشانان به محیط باز رفتند تا با نحوه کار کپسول های آتشنشانی آشنا شوند و سه نفر از دانش آموزان به طور داوطلبانه اتفاع حریق با کپسول های آتشنشانی بر روی مایعات را انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار