رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر:

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انجمن کار آمد ،حاصل نگاه مثبت مدیر و حضور فعال اولیا در مدارس است.

کد مطلب: ۶۸۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، بهرام مغدانی بیان داشت : همه باید تلاش کنیم تا خانواده ها در سیاست گذاری و برنامه ریزی فرایند های آموزشی و تربیتی مدارس مشارکت داشته باشند.

مغدانی افزود : بزرگترین تحدید برای انجمن این است که مدیران مدارس نگاه مثبتی به انجمن نداشته باشند ما امیدواریم مدیران به خانواده ها اعتماد کنند و نقش خانواده را در مسائل آموزشی و تربیتی پر رنگ ببینند.

بهرام مغدانی در این گردهمایی اعم ظرفیت ها و برنامه های سالانه انجمن اولیا و مربیان مدارس را تشریح نمود و از مدیران خواست دفتر راهنمای فعالیت ها را به عنوان نقشه راه ،خوب مطالعه نموده و آن را موثر و جدی بگیرند .

مغدانی تاکید نمود: از آنجا که برگزاری جشنواره تجارب و نو آوری برتر در حوزه انجمن زمینه مناسبی برای شناسایی توانمندی های علمی ،مدیریتی و پژو هشی مدیران و مربیان خلاق مدارس محسوب می شود. بنابر این انتظار داریم امسال همکاران فرهنگی در این شهرستان از این فرصت ها استفاده نمایند.

در ابتدای این گردهمایی عباس امید مدیر آموزش و پرورش دیلم ضمن تقدیر از تلاش های مدیران افزود : تلاش مدیران مدارس در راستای استحکام خانه و مدرسه موجب تسهیل نیل به اهداف آموزش و پرورش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار