سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آخرین وضعیت مصدومان زلزله کرمانشاه

سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مجروحان گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر رسیدگی درمانی به مجروحین در شرایط کاملا پایداری قرار داریم.

کد مطلب: ۶۸۳۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، ایرج حریرچی با بیان اینکه آمار اعلام شده تا یک ساعت قبل، حاکی از مراجعه تعداد ۷۱۵۶ نفر مصدوم به مراکز درمانی است، گفت: بر این اساس ۴۶۱۲ نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند و ۹۶۰ تن هم در استان کرمانشاه بستری بودند.

وی با بیان اینکه تعداد ۷۴۶ نفر از مصدومان از بیمارستان ترخیص شده‌اند، افزود: همچنین ۷۶۸ نفر از مصدومان و بیماران نیز به صورت بین بیمارستانی با کمک ۲۰ هلی‌کوپتر در منطقه انتقال یافته‌اند. در عین حال هشت دستگاه اتوبوس-آمبولانس به منطقه اعزام شد و ۷۰ دستگاه آمبولانس هم از دیگر استان‌ها در کنار آمبولانس‌های استان کرمانشاه به منطقه آمدند و مجموعا ۱۵۰ آمبولانس کار انتقال مصدومین را به عهده داشتند.

حریرچی با بیان اینکه تعداد شش بیمارستان صحرایی نیز در مناطق زلزله‌زده مستقر شدند، افزود: تا دیروز به گروه خونی O منفی برای درمان مصدومان نیاز داشتیم که خوشبختانه با کمک مردم امروز این کمبود برطرف شده است. در عین حال ۲۰ تن دارو و ملزومات پزشکی به منطقه ارسال کردیم و خود استان هم به لحاظ ظرفیت دارویی مشکلی نداشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از نظر نیروی انسانی در تیم‌های درمانی مشکل و کمبودی نداریم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر رسیدگی درمانی به مجروحین در شرایط کاملا پایداری قرار داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار