پيام تسليت عليرضا تابش در پى وقوع زلزله كرمانشاه

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی پیامی وقوع زلزله در استان کرمانشاه را به مردم ایران به ویژه حادثه دیده‌گان این استان و خانواده‌هاى آنان تسلیت گفت.

کد مطلب: ۶۸۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا؛ در این پیام آمده است:
وقوع حادثه غم‌بار زمین لرزه در غرب کشور و كرمانشاه که باعث جان باختن و مصدوم و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز شد، موجب تاسف و تاثر جامعه هنرى كشور گردید.
چه زود فراموش می‌کنیم رودبار و بم را و چه ناباورانه دچار نسیان می‌شویم لرزه هولناک بویین زهرا و حضور آرام بخش و تاثیرگذار جهان پهلوان روزگاران نه چندان دورمان تختی جاودانه، کیارستمی بزرگ با دوربین خرده بینش كه رودبار را دوباره از زیر خروارها تل و خاک احیا کرد. برگزارى كنسرت استاد محمدرضا شجريان براى همدردى با مردم بم و کیانوش عیاری نازنین كه «بيدار شو آرزو» را در بم ساخت. بانوان سينما فاطمه معتمدآريا و هدیه تهرانی، از پیشگامان حضور موثر در بم بودند و صبورانه با چمدانی دارو بی هیچ منتی در آغازين روزهاي بحران میان زنان و كودكان ماتم‌زده راهی یافتند و در دل‌هایشان ماندگار شدند و یادمان نمی‌رود فراخوان عزت سینمای ایران را در حمایت و یاری از کودکان افغان و همدردی پرویز پرستویی با کودکان بازمانده از زلزله ورزقان. اجراى سمفوني «ليلى و مجنون» توسط لوريس چكناواريان در پاريس به ياد كشته شدگان زلزله بم و ابراز همدردي با بازماندگان آن حادثه غمناك، و چه بسا همین راز ماندگاری هنرمندان ایرانی است.
بار ديگر هنرمندان و سینماگران نجیب ایرانی، اصحاب رسانه و گروه‌هاى مرجع هنرى و ورزشى را دعوتی دوباره می‌کنیم؛ براى «پويش ايمنى، امداد و مديريت بحران»، چهره‌هايى که همواره در امور خیر پیشگام‌ترین پیشگامان بودند چرا كه نقش هنر و رسانه در گسترش دانايى و ارتقاى ايمنى هموطنان برجسته و موثر است، كشور ما حادثه‌خيز است و رسانه‌ها و هنرمندان شاخص در ارتقاى افكار عمومى و بالا بردن اطلاعات و حساسيت آنها مى‌توانند نقش موثرى داشته باشند. اين پويشِ مردمى مى تواند آغاز كاهش آسيب هاى بعد از حوادث و بحران‌ها باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار