کارگاه آموزشی خبرنگاری و آشنایی با خبرگزاری پانادر کاکی برگزار شد

یک دوره کارگاه آموزشی خبرنگاری با حضور۸۰ دانش آموز عضو سازمان دانش آموزی منطقه کاکی در کانون فرهنگی تربیتی باقر العلوم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۳۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاکی ، در این کارگاه غلامعلی جمالی حاجیانی معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش ومسئول سازمان دانش آموزی منطقه کاکی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی وخبر اظهار داشت : کارگاه آموزشی خبرنگاری پانا با هدف آشنایی دانش آموزان با اصول خبرنویسی و گزارش خبری ، تنظیم خبر، مبانی نظری خبر تشکیل شده است وانتظار داریم دانش آموزان شرکت کننده در این کارگاه با جدیت خبرهای حوزه آموزش وپرورش را در اولویت قرار دهند.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه خبرنگاری و رسانه ها گفت : خبرنگار می تواند در برجسته کردن موفقیت های دانش آموزان و فرهنگیان نقش ویژه ای داشته باشد. لذا شما دانش آموزان خبر نگار لازم است در نوشتن اخبار ضمن نوشتن تیتر های جذاب،صداقت و امانت را سر لوحه کار خبر نویسی قرار داده و روحیه ی نقد و پرسشگری را درخودتقویت کنید

مسئول سازمان دانش آموزی منطقه کاکی ادامه داد: اطلاع رسانی و خبر یک وظیفه مهم و کلیدی است و دانش آموزان با توجه به فراهم شدن زمینه بروز و ظهور استعدادهایشان در این خبرگزاری در راستای پرورش فرهنگی و خبری خود گام بردارند.

گفتنی است آموزش اصول خبرنویسی، چگونگی تهیه خبر و عکس خبری، شرح وظایف دانش آموزان خبرنگار و چگونگی ارتباط آنان با خبرگزاری پانا ازجمله مباحث این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار