با حضور امیرعلی دانایی،نادر فلاح و میلاد کی‌مرام

نخستین اکران مردمی فیلم "انزوا" تقدیم به استاد جمشید هاشم‌پور

نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «انزوا» شب گذشته یکشنبه 21 آبان ماه با حضور امیرعلی دانایی،نادر فلاح بازیگران،سعید بیات سرمایه‌گذار،پیمان جعفری تهیه‌کننده و میلاد کی‌مرام به عنوان میهمان ویژه در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، همزمان با آغاز نخستین هفته نمایش فیلم سینمایی «انزوا» در گروه سینمایی استقلال، اولین اکران مردمی این فیلم که جزو آثار مطرح سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر بود، شب گذشته یکشنبه 21 آبان ماه با حضور امیرعلی دانایی،نادر فلاح بازیگران،سعید بیات سرمایه‌گذار،پیمان جعفری تهیه‌کننده و میلاد کی‌مرام به عنوان میهمان ویژه در پردیس سینمایی کورش برگزار، و این اکران به استاد جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که در "انزوا" نیز حضوری افتخاری داشت تقدیم شد.
در این اکران، ابتدا و پس از برگزاری مراسم فرش قرمز و عکس یادگاری امیرعلی دانایی،نادر فلاح بازیگران و میلاد کی‌مرام به عنوان میهمان ویژه، عوامل با حضور در سالن همراه با مخاطبان به تماشای فیلم نشستند.
امیرعلی دانایی بازیگر نقش اول فیلم «انزوا» با تقدیر از حضور مخاطبان گفت: امشب شاهد اکران فیلمی از سینمای مستقل بودید و بسیار باعث خوشحالی بود که در پایان فیلم، مخاطبان ایستاده ما را تشویق کردند و این تشویق برای ما بزگرگترین دلگرمی است تا متوجه شویم کاری که انجام داده‌ایم درست بوده است.
وی افزود: به عنوان یک بازیگر همیشه تلاش کرده‌ام به مخاطبان احترام بگذارم و همیشه این موضوع در انتخاب نقش‌هایم رعایت کرده‌ام. انزوا نیز یک فیلم کاملا مستقل است که البته نتیجه کار را قبلا در جشنواره فجر دیده بودیم و خوشحالم که امشب نیبز فیلم با استقبال مخاطبان همراه شد.
دانایی در ادامه با اشاره به حضور فیلم در جشنواره کمراایمیج گفت: این فیلم نماینده سینمای ایران در جشنواره کمراایمیج لهستان است و جا دارد از زحمات تمامی بازیگران و عوامل برای ساخته شدن چنین اثری تقدیر کنم و اولین اکران مردمی فیلم را دوست دارم به استادم و افتخار سینمای ایران جمشید هاشم‌پور تقدیم کنم.
در ادمه این مراسم؛ نادر فلاح نیز با اشاره به شرایط سختی که فیلم‌های مستقل برای دیده شدن دارند از مردم خواست تا از فیلم «انزوا» حمایت کنند تا راه برای ادامه حیات سینمای مستقل هموار باشد.
میلاد کی‌مرام بازیگر جوان سینمای ایران نیز که به عنوان میهمان ویژه در نخستین اکران مردمی «انزوا» حاضر شده بود گفت: تنها دلیل حضور من امشب در کنار شما این است که حمایت خودم را از خوب و مستقل «انزوا» اعلام کنم. ما مستقل‌ها امکانات عجیب و غریبی برای دیده شدن و تبلیغات نداریم و حتی بیلبورد هم نمی‌توانیم بگیریم و به همین دلیل همه ما باید کمک کنیم تا شرایط دیده شدن برای آثار مستقل فراهم باشد.
براساس این گزارش، برنامه اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «انزوا» تا پایان اکران در تهران و شهرستان ادامه خواهد یافت و روز سه‌شنبه نیز با حضور بازیگران،عوامل و محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس شاهد اکران مردمی در سینما استقلال خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار