معلم باید در کلاس درس صاحب ایده های نو و خلاق باشد

مدیر آموزش و پرورش پیربکران ، معلم را محور اصلی تعلیم و تربیت معرفی کرد و در این مسیر مدیریت و اداره کلاس درس را عامل اصلی و مهم دانست.

کد مطلب: ۶۸۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران، رئیس اداره با همکاران جدیدالاستخدام تشکیل جلسه داد.

رئیس اداره در آغاز جلسه معلم را محور اصلی تعلیم و تربیت معرفی کرد و در این مسیر مدیریت واداره کلاس درس را عامل اصلی و مهم دانست . وی به وجود صبر در معلمان تاکید کرد و از آنها خواست در برابر مشکلات کلاس درس تحمل زیاد داشته باشند در هنگام عصبانیت خود را کنترل کنند و به آرامی مشکلات کلاس درس خود را برطرف نمایند .

وی ادامه داد یک معلم باید مشوق دانش آموزان در امر تحصیل باشد. معلم هم باید صاحب ایده های نو و خلاق باشد و هم دانش آموزان خود را به خلاقیت و نوآوری دعوت نماید.

آشنایی با سند تحول بنیادین، تسلط کامل بر آیین نامه ها و شیوه نامه ها، تسلط بر موضوع درس، شرکت در گردهمایی ها، همایش ها و دوره های ضمن خدمت و آشنایی با فناوری های نوین آموزشی در جهانی که به دهکده جهانی تبدیل شده، از مورادی بود که رئیس اداره در این جلسه به آنها تاکید کرد.

سهرابی در پایان به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شما معلمین مؤظف هستید آسیب ها را به دانش آموزان معرفی کنید و از عواقب و تاثیرات مخرب آنها دانش آموزان را آگاه سازید. وی آشنایی از وضعیت زندگی دانش آموزان را عاملی مهم جهت بررسی آسیب ها معرفی کرد.

در ادامه معاون آموزش و نوآوری علاقه به حرفه معلمی را عاملی مهم در پیشبرد عملکرد کلاس درس و غلبه بر مشکلات آموزشی معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار