فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد:

دستگیری اعضای باند جاعلین و کلاهبرداران در البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 20 نفر از اعضای باند جاعلین و کلاهبرداران در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا البرز در البرز، سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: با تلاش مامورین پلیس آگاهی استان 20 نفر از اعضای باند جاعلین و کلاهبرداران که اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 150 میلیارد تومان کرده بودند دستگیر شدند.
وی افزود: دو نفر با در دست داشتن يک وکالت به یکی از بانک های کرج مراجعه و درخواست برداشت مبلغ 150 ميليارد تومان می نمايند که با توجه به مبلغ بالای درخواستی به رئیس بانک ارجاع داده می شوند.
وی در ادامه گفت: حساب بانکی متعلق به دو برادر می باشد که در هنگام افتتاح حساب يکی از شرايط برداشت از حساب را مراجعه حضوری صاحبين حساب اعلام که هویت آنان نیز برای رئيس بانک کاملاً مشخص بوده است.
این مقام انتظامی گفت:رئیس بانک مورد نظر به افرادی که جهت برداشت پول به بانک مراجعه کرده بودند مظنون و پس از استعلام از صاحبين حساب و مطلع نبودن آنها از اين امر موضوع را به پليس اعلام می نماید.
وی ادامه داد: مامورين کلانتري 17 شهرستان کرج به بانک مورد نظرمراجعه و پس از دستگيري افراد مظنون جهت رسيدگی تخصصی به موضوع، پرونده به همراه متهمين به پليس آگاهی ارجاع می یابد.
سردار محمدیان گفت: با توجه به جعلی بودن مدارک اخذ شده از این افراد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نتيجه و احتمال گستردگی آن پرونده جهت رسيدگی بیشتر به اداره عمليات ويژه پليس آگاهی ارجاع گرديد.
وی ادامه داد: نظر به نتيجه استعلامات که حاکي از آن بوده وکالت ارائه شده جعلي و صاحبين حساب نيز آن را مورد تاييد خود قرار نداده بودند و با شواهد موجود متهمين به ناچار لب به اعتراف گشودند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: متهمین در اعترافات خود گفتند افرادی که وکالت به نام آنها بوده است خودشان را از قبل با ما هماهنگ و مدارک هويتيمان را گرفته و در دفتر خانه وکالت جعلی جهت دريافت وجه به نام ما صادر کردند تا پس از دریافت وجه مربوطه از بانک، مبلغ 3 ميليارد تومان بعنوان دستمزد به ما بدهند.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضايی و با همکاری افراد دستگير شده، دیگر متهمين پرونده نیز شناسايی و دستگير شدند.
سردار محمدیان با اشاره به اینکه پلیس تمام توان خود را برای مقابله با مجرمین در استان بکارگیری می کند گفت: مجرمین باید دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند چرا که چشمان بیدار پلیس همواره ناظر بر اعمال آنهاست و به زودی در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار