در راستای کنگره ۱۲ هزار شهید آذربايجان غربي صورت گرفت؛

جمع آوری 10هزار دل نوشته دانش آموزی به شهدا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان آذربايجان غربي گفت: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه های کنگره ملی بزرگداشت 12هزار شهید استان آذربایجان غربی، 10 هزار دل نوشته دانش آموز استان به شهدا تحت عنوان نامه ای به یک شهید جمع آوری شد.

کد مطلب: ۶۸۲۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، «قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه های کنگره ملی بزرگداشت 12هزار شهید استان آذربایجان غربی، کمیته فرهنگ و آموزش اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی تحت عنوان نامه ای به یک شهید نمود و بدین منظور برگه های ویژه ای به تعداد 10 هزار برگ طراحی و چاپ شد.
این مقام مسوول افزود: برگه های مذکور در اختیار دانش آموزان مناطق تابعه قرار گرفت و پس از مدت مقرر برگه های توزیع شده جمع آوری گردید و از میان برگه های دریافتی به تعداد 15 جلد تحت عنوان نامه ای به یک شهید گردآوری و تدوین شد.
وی بیان کرد: مجله های مذکور به عنوان یکی از آثار فاخر و ماندگار مرتبط با کنگره 12هزار شهید محسوب می شود که به شکلی بیانگر عشق و علاقه نسل چهارم انقلاب به قهرمانان خوشنام ایران عزیز است.
قاسمی خاطرنشان کرد: با برگزاری این برنامه حداقل 10هزار نفر از دانش آموزان استان به صورت مستقیم با مفاهیم پرشکوه و ارزشی شهید، شهادت و دفاع مقدس به صورت ذهنی و فکری ارتباط مستقیم برقرار کرده اند که این امر از منظر تربیتی بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند اثرات مطلوب در تقویت و توسعه میدان شناختی با افتخارات دوران دفاع مقدس و تعمیق باورهای دانش آموزان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار