هزینه‌کرد 800 میلیارد تومان برای بازماندگان از تحصیل و دارای سوء تغذیه

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه و سر و سامان دادن افراد دارای سوء تغذیه از اهداف ما است، گفت: در این دو زمینه حدود 800 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.

کد مطلب: ۶۸۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، علی ربیعی در مراسم افتتاح هتلینگ و بخش ویژه کودکان بیمارستان تامین اجتماعی ملایر اظهار داشت: فلسفه دولت چیزی جز این نیست که رنج مردم را کاهش دهد و سفره مردم پررنگ‌تر شود و ما وظیفه‌ای جز این نداریم و باید در این راه گام برداریم.

وی با بیان اینکه ما باید پرچم انقلاب اسلامی را هر روز برافراشته‌تر کنیم، افزود: ثبات ما در منطقه در ذیل توجهات ولی عصر(عج) و رهبری‌های مقام معظم رهبری ثبات قابل توجهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 300هزار نفر بازار اطرافمان است، بیان داشت: این بستر مناسبی برای ما است.

وی با اشاره به اینکه ما باید با کار زیاد و فکر و اندیشه درست حرکت کنیم، گفت: ما باید با عدم خطا، اشتباه و تلاش و پشتکار عقب‌ماندگی های خود را جبران کنیم چراکه در مقابل نسل آینده مسئول هستیم بنابراین ما باید موفق شویم و در کنار هم باشیم .

ربیعی با بیان اینکه ما به آرامش نیاز داریم و آرامش جامعه زیرساخت اصلی توسعه ما است، تصریح کرد: این هدف دولت است که بتوانیم با آرامش در کنار هم کار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید با تنش‌های خود را کم کنیم و هم‌افزایی‌هایی را در کنار هم ایجاد کنیم که با این هم افزایی ها بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به همه فراز و نشیب‌ها در دولت گفت: در دولت همه توان خود را در مسئله بیکاری متمرکز کردیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند هدف در دولت داریم، بیان داشت: محدود کردن فقر به صورت عملی و کارشناسی و با عقلانیت از مهمترین اهداف است.

ربیعی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم به جیب مردم پولی بگذاریم و ازجیبشان سه برابر خارج کنیم این نوعی ایجاد رضایت کوتاه مدت در مردم است و این هدف ما نیست ما برنامه ریزی داریم که فقر را ریشه‌کن کنیم.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف ما این است که کودکان بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگردانیم، گفت: در استان همدان نیز این کار در حال آغاز است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابراز داشت: هدف دیگر این است که افراد دارای سوء تغذیه را سر و سامان دهیم که در این دو زمینه حدود 800 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری های صورت گرفته عنوان کرد: خیر جمعی را باید در جامعه افزایش دهیم .

ربیعی ضمن تقدیر از دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملایر را نمایندگانی کوشا و فرهیخته خواند و گفت: تنها دغدغه نمایندگان ملایر را تا آنجایی که ما خبر داریم رفع مشکلات مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ملایر مهد خیر جمعی است، گفت: ملایر یک شهر فرهیخته است یاد و نام ملایر همراه با فرهیختگی بوده است من هم مثل یک ملایری در خدمت شما هستم.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان ملایر تیم خوبی کاری دارد که دو نماینده،امام جمعه و فرماندار همه با هم بوده و اگر پایه توسعه در استان نشوند باید تردید کرد.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت:در ابتدایی ورود به وزارت کار 8 هزار میلیارد تومان هزینه داشتیم اما امروز 20 هزار میلیارد هزینه کرده ایم.

ربیعی با بیان اینکه برای خوشه بندی مشاغل در ملایر یک گروه مستقر خواهد شد ،افزود: در کنار هم و دست در دست هم خیر جمعی را به وجود بیاوریم؛ ایجاد شغل یک عمل صالح است همه در کنار هم برای خیر جمعی و عمل صالح تلاش کنیم .

وی اظهار داشت: مشکلات مطرح شده برای مباحث فنی و حرفه‌ای ملایر، کارگران ساختمانی، مشکلات رانندگان را که از سوی فرماندار و نمایندگان ملایر با جدیت پیگیری می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار