برگزاری کرسی ترویجی نقش زنان در خانواده و توسعه در دانشگاه شهیدرجایی

کرسی ترویجی با عنوان نقش زنان در خانواده و توسعه: بررسی تطبيقی نظام خانواده و نقش زنان در ايران و ساير کشورهای اسلامی و توسعه یافته امروز در دانشگاه شهید رجایی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۸۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دومین کرسی ترویجی دانشگاه شهید رجائی با عنوان نقش زنان در خانواده و توسعه، بررسی تطبيقی نظام خانواده و نقش زنان در ايران و ساير کشورهای اسلامی و توسعه یافته توسط فریده حمیدی امروز یکشنبه 21 آبان ماه در سالن شهید باهنر برگزار می شود.

در برگزاری این کرسی لیلا فلاحتی عضو هیات علمی گروه مطالعات زنان پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان ناقد خارجی و زهرا کاشانیها عضو هیات علمی و رئیس دانشکده علوم انسانی به عنوان ناقد داخلی حضور خواهند داشت.

همچنین مدیریت این نشست علمی بر عهده عبداله صلواتی دانشیار دانشکده علوم انسانی و مجری باسابقه و مجرب صدا و سیما (خصوصا برنامه زاویه) خواهد بود.

دبیر کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، افزود: دومین کرسی ترویجی در سالن شهید باهنر و از ساعت 10:30 تا 12 امروز یکشنبه 21 آبان ماه خواهد بود و حضور برای اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آزاد است.

شایان ذکر است دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، در مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه دایر است و طرح نامه اعضای محترم هیات علمی در حوزه ترویجی و تخصصی پس از بررسی های لازم و اخذ مجوزهای مربوطه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار