مدیرکل جدید حفاظت محیط‌زیست استان قم معرفی شد

مدیرکل جدید حفاظت محیط‌زیست استان قم معرفی و از تلاش‌های مدیرکل سابق این اداره قدردانی به عمل آمد.

کد مطلب: ۶۸۲۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم ظهر امروز با حضور کریم شافعی معاون حقوقی و مجلس سازمان محیط‌زیست کشور در سالن اجتماعات سازمان اقتصادی و دارایی استان قم برگزار شد.

در این مراسم، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان محیط‌زیست کشور اظهار داشت: در سرتاسر کشور امروز وضعیت محیط‌زیست وضعیتی نامناسب و تأسف‌بار بوده که محیط‌زیست انسانی، گیاهی، جانوری و طبیعی را در برگرفته است.

کریم شافعی با بیان وضعیت نامناسب کشور در استفاده و بهره‌برداری از منابع طبیعی و به‌ویژه آب افزود: طبق آمارهای جهانی ایران بزرگ‌ترین و بیشترین اسراف‌کننده و هدر دهنده منابع آبی در دنیاست و در مسئله خاک نیز یکی از کشورهای عمده در نابودی خاک مفید و تبدیل آن به خاکی غیرقابل استفاده است.

وی با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی ایران در زمینهٔ آلاینده‌های زیست‌محیطی نیز گفت: در مسئله آلودگی‌های هوای و ورود مواد و صنایع آلاینده به جو نیز متأسفانه کشور در وضعیتی نامناسب قرارگرفته است.

در این مراسم تورج همتی به‌عنوان مدیرکل جدید اداره کل محیط‌زیست استان قم معرفی و از تلاش‌های سید رحمان دانیالی مدیرکل سابق تقدیر و تکریم به عمل آمد.سید رحمان دانیالی قرار است به‌عنوان مدیرکل جدید حفاظت از محیط‌زیست استان اصفهان فعالیت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار