نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری:

اولویت اصلی نطام اسلامی تقویت باورها و اعتقادات دینی است

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جلسه کمیته همکاری مرکز بزرگ اسلامی با آموزش و پرورش گفت: اولویت اصلی نطام اسلامی تقویت باورها و اعتقادات دینی است.

کد مطلب: ۶۸۲۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری جلسه کمیته همکاری مرکز بزرگ اسلامی با آموزش و پرورش گفت: اولویت اصلی نطام اسلامی تقویت باورها و اعتقادات دینی است.
حاج ماموستا رستمی افزود:آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مهم و تأثیرگزار فرهنگی نقش مهم و بی بدیلی در تقویت ارزشها و اعتقادات دینی در دانش آموزان دارد.
این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با تمجید از فعالیتهای انجام شده پیرامون مسائل دینی در شهرستان مریوان،ادامه این روند را با رفع کاستی های موجود خواستار شد.
وی عنوان کرد:کارهای بیشتر و بیشتری می توان در مدارس انجام داد و برای ترویج و گسترش بیش از پیش ارزشهای و اعتقادات اسلامی لازم است معلمان خود الگوی عملی برای دانش آموزان باشند.
ماموستا رستمی در پایان با استقبال از این همکاری عنوان کرد:همه ما از روحانی گرفته تا معلم و مربی در قبال تربیت دانش آموزان مسئول هستیم و ضرورت دارد تا با احساس مسئولیت از انحراف و کج روی دانش آموزان جلوگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار