مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

رشد 111 درصدی هدایای نقدی مهر عاطفه ها در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: میزان هدایای جمع آوری شده در مراسم جشن عاطفه ها از 43 میلیون و 675 هزار تومان در سال گذشته با رشد 111 درصدی به 92 میلیون و 246 هزار تومان در سال جاری رسیده است.

کد مطلب: ۶۸۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، داود صیاد در جلسه برنامه ریزی هزینه کرد هدایای جمع آوری شده در اداره کل کمیته امداد حضرت امام(ره) استان اظهار کرد: برای آيین مهر عاطفه ها ، تعداد 120 هزار پاکت جمع آوری هدایا در استان سیستان وبلوچستان توسط کمیته امداد تهیه و با همکاری مجموعه همکاران آموزش و پرورش در بین مدارس توزیع شده است.

وی افزود: جلسات متعددی به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم در برگزاری هر چه با شکوه تر این اقدام خدا پسندانه توسط سازمان دانش آموزی و ادارات آموزش و پروش شهرستان ها و مناطق استان برگزار شده است.

صیاد تصریح کرد: به منظور ترغیب هر چه بیشتر دانش آموزان و والدین در مشارکت حداکثری، ضمن اجرای برنامه های تبلیغاتی متعدد از فرصت مراسم آغازین مدارس، با حضور کارشناسان متعدد بهره گیری شایسته ای شده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: مطابق تفاهم نامه ای که به امضاء معاونت محترم پرورشی وزارت و کمیته امداد امام خمینی(ره) رسیده، تمامی هدایای جمع آوری شده صرف نیازهای ضروری( لوازم التحریر، پوشاک، کفش) دانش آموزان همان مدرسه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدایای جمع آوری شده در مدارس برخوردار با هماهنگی های لازم می تواند در مدرسه ی دیگری هزینه شود گفت: خوشبختانه بلند همتی دانش آموزان فهیم استان چونان همیشه نمایش ارزشمندی از کمک به همنوع را به یادگار گذاشت.

صیاد با اشاره به اینکه در سال گذشته 43میلیون و 675هزار تومان جهت کمک به دانش آموزان جمع آوری شده بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری و به مدد برنامه های متعددی که مشترکأ با کمیته امداد(ره) انجام شده این میزان با رشد 111 درصدی به 92میلیون و 246هزار تومان رسیده است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان زاهدان جمعأ با بیش از 31 میلیون تومان بیشترین هدایای جمع آوری شده را به خود اختصاص داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار